søndag den 22. marts 2015

Kort til de øvrige konfirmander


Mit forrige indlæg handlede om menukort med velkomst og velbekomme sange lavet af høje aflange kort, som jeg havde købt sådan. Kortene kan selvfølgelig også laves selv af A5 karton, der foldes. 

Jeg havde adskillige kort tilbage, som jeg klippede ud hver især til 3 mindre kort, lavede hul i hjørnet med hullemaskine og pyntede med den købte pynt, der også var tilbage, efter jeg havde lavet de store kort. De små kort satte vi på roserne til de andre konfirmander med en lille personlig hilsen indeni. Traditionen tro fik alle de øvrige konfirmander en enkelt rose pakket ind i cellofan af "min" konfirmand. :-)

Hun fik selv så mange enkelte roser, at vi måtte finde en spand til dem, da vi kom hjem fra festen. ;-)








Ingen kommentarer:

Send en kommentar