tirsdag den 6. maj 2014

Sommerfugl - som sangskjuler


Min venindes datter blev konfirmeret i den forgangne weekend, og jeg lavede en ny variation af paraplysangskjuleren, jeg har brugt før til min datters konfirmation. En del af temaet for pynten til festen var nemlig sommerfugle, så denne gang fandt jeg en sød sommerfugletegning på nettet til inspiration. :-)


Jeg brugte:
1 billig paraply fra Tiger
sort og hvide poscatusser
gavebånd
1 saks
selvklæbende sommerfugle også fra Tiger


Sangene blev foldet to gange på midten og dernæst foldet som en harmonika. På midten bandt jeg gavebåndet, så det blev til sommerfugle.

På den ene side af paraplyen skrev jeg med poscatus hendes navn og datoen for konfirmationen.

På den anden side tegnede jeg også med poscatusser den nuttede sommerfugl.

De selvklæbende sommerfugle blev sat fast på begge sider som ekstra pynt.

Alle sommerfugle-sangene blev bundet op inde i paraplyen i stængerne. Jeg bandt et stykke gavebånd i en saks og hængte den op sammen med sangene, så der var noget, gæsterne kunne klippe med.




Den gjorde stor lykke!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar