torsdag den 29. maj 2014

FESTAVIS


Ideen er bestemt ikke ny - min moster lavede en festavis til mig, da jeg blev konfirmeret ;-) - men det gør nu ikke ideen mindre sjov.
Så da den yngste blev konfirmeret kastede jeg mig ud i at skrive en sang og fik den passet ind i avisformat og layout. Jeg brugte en avis skabelon fra publisher. Jeg skiftede mellem store og små overskrifter, forskellige farver til overskrifterne og bokse til de enkelte afsnit. 

Det blev til 4 A4 sider, som blev kopieret på et A3 ark og foldet på midten, så det blev til en tynd avis. Her kan du se lidt fra forsiden og hele bagsiden. Alle aviserne puttede jeg i en computertaske, som gjorde det ud for posttaske. 

Hvordan jeg klædte mig ud som postbud som en slags sangskjuler og festligt indslag, kan du læse om HER. :-)





1 kommentar:

  1. er det muligt at se hele sangen du har skrevet. Jeg skal nemlig igang med en lignende ide til vores datters konfirmation. mvh Anita

    SvarSlet